AR(4): De magische (personeels)advertentie

Augmented reality op mobiel, tablet en computer – een stand van zaken

Via een marker een vacature in de krant verlevendigen
Ook in de klassieke personeelsadvertentie (de off line recruitment) zien we de laatste tijd pogingen om een brug te slaan tussen print en online. Niet alleen in krantenadvertentie’s (<<) maar ook op billboards (<<)  staat een QR-code waarmee de werkzoekende direct op een wervingswebsite of misschien wel een YouTube-filmpje belandt over de functie waar hij of zij naar kan solliciteren.

Augmented Reality
(1) Inleiding ( >> lees verder)
(2) De layer van Layar  ( >> lees verder)
(3) De marker met QR-code ( >> lees verder)
(4) De magische advertentie (>> lees verder)
(5) De magische brochure (>> lees verder)
(6) De magische verpakking (>> lees verder)
(7) Het virtuele pashokje (>> lees verder)
(8) De magische spiegel (>> lees verder)

Sharing is caring
    Dit bericht is geplaatst in apps, augmented reality, mobiel en getagd, , , , , , , , , , , . Bookmark de permalink.

    Reacties zijn gesloten.