AR(7): Het virtuele pashokje

Augmented reality op mobiel, tablet en computer – een stand van zaken

Virtueel kleren passen

(http://www.seventeen.com/fashion/virtual-dressing-room ) JC Penny, het Amerikaans warenhuis, ontwikkelde een virtuele paskamer, die augmented reality, social media en e-commerce combineert. (http://www.seventeen.com/fashion/virtual-dressing-room)

 

Augmented Reality
(1) Inleiding ( >> lees verder)
(2) De layer van Layar  ( >> lees verder)
(3) De marker met QR-code ( >> lees verder)
(4) De magische advertentie (>> lees verder)
(5) De magische brochure (>> lees verder)
(6) De magische verpakking (>> lees verder)
(7) Het virtuele pashokje (>> lees verder)
(8) De magische spiegel (>> lees verder)

Sharing is caring
    Dit bericht is geplaatst in apps, augmented reality, mobiel en getagd, , , , , , , , , , , . Bookmark de permalink.

    Reacties zijn gesloten.